Merveee34 Kızlar merhaba . Kurs ücreti 5500₺ ödedim. Teorik sınava girerken 160₺ harç ücreti yatırdım . Başka nerelere para yatacak bilgisi olan var mı ?
Seda0651 Merveee34 direksiyon sınavı için ilk sınav 300 kalmaz san yok kalırsan her sınav için 1000 TL. 4 hak var . Bide sınavı geçtikten sonra ehliyeti almak için nüfusa 2500 civarı yatırılacak canım. Başarılar
Bebegimm1 Merveee34 sınavı geçtikten bankaya harc parası yatırıyorsunz oda direksiyon sınavını geçersenz başka ödeme yapılmıyor
BalBadem3 Seda0651 Bundan 1 ay önce direksiyonda kaldım diye 500, geçtikten sonra da alırken harç ücreti 1400 küsür yatırdım, gelen zama bak🥲