BabyBade Bebeğim 4 aylık oldu bu ay 800 gram almıs anne sütü ile besleniyor sadece ama kızımın boyu 1 cm uzamıs geçen ay da 1 cm uzamıştı neden olabilir acaba hormonları normal d vitamini de alıyor oğlumla kıyasladıgımda her ay ¾ cm uzuyordu
Deletedmom_62 BabyBade oglunuzla kiyaslamayin erkek bebekler daha fazla uzayıp daha çok kilo alıyorlar ama her bebek aynı değil benim bebeğim de yavaş uzuyor her ay 1.5 cm uzuyo
XX26 BabyBade benim kızımda da aynı şey olmuştu hatta hiç uzamadığı ay oldu. Şuan 17 aylık hem ortalama kız boyunu geçti persentil de . Yani büyüyorlar . Boyuna çok takılma gelişimi önmli hareketlerine bak kilo alımına bak . Ayrıca boy genetik faktör baktın uzamıyor 1 yaşından sonra multivitaminlerle boy uzatıyorlar. Kafana takçağın en son şey boy olmalı
BabyBade guno evet dr dedi yoksa oğlumla kıyasladıgım için değil zaten erkek kız bebek boy kilo farkı olur
BabyBade Deletedmom_62 oğlumla kıyaslamamın sebebi aynı şekilde beslenme amaçlı demek istedim yoksa erkek kız bebek tabi farklı genetik de olabilir zaten boy ama kilo alımı iyi oğlum da aynı genden sonucta o yüzden acıkcası merak ettim
BabyBade XX26 teşekkür ederim pozitif yorumunuz için hasta da olmuştu gecem ay belkide ondan bu şekilde oldu
BabyBade mhdmraa dr değerlendirirken boy da bayağı takıldı 2 kere falan ölçtü minyon mu olacaksın bakiyim sen dedi ☺️ Anneler olarak en ufak seyi kafaya takarız yoksa büyük bi sorun değil tabiki elimizde olan bişey de değil
Kalbenbagli BabyBade benim kızımda 7 aylık ve 1 cm usuyor bende çok kafama takıyorum sınırdayız şuanda inşallah persentil altında kalmayız
BabyBade Kalbenbagli ek gıdaya geçince beslenme ile biraz daha değişir protein ağırlıklı beslenmesine dikkat edeceğim d vitamini de veriyorum bunlarla olmazsa da genetik zaten
Kalbenbagli BabyBade evet ek gıdada drğişimler oluyor biz 5.5 aylıkken geçtik sağlıkları yerinde olsunda boylarıda uzar allahın izniyle. Doktorumuz 2 yaşına kadar takipte kalalım şuanda yapabilceğimiz birşey yok dedi bize oyüzden normal beslenme ve vitaminlere devam ediyoruz.
Olimbonii BabyBade kilosu iyi her ay neerdeyse bir kilo almis hatta nerdeyse degil almis yani boyuda kiz bebege gore guzel genelde kizlar biraz daha minyon olurlar erkeklere göre ama gayet iyi gözüküyor boy kilo
minikoglummmmm BabyBade canım benim bebeğim de 2800 doğudu şuan 3 buçuk aylık bazen 6 kilo 63 santim bazen az kilo alıyor bazen de az boyu uuzyor
BabyBade Kalbenbagli bende 5 bucuk aylık başlayacağım oğlumda ek gıda da cok sorun yasadım erken baslayan bebek biraz daha sorunsuz geciriyomuş bende gördüm çevremden tadım olarak baslayacagım en azından vitamin ne veriyorsunuz demir ve d vitamini harici
Kalbenbagli BabyBade kan ilacı ve d vitamini veriyorum bazı arkadaşlarım c vitamini kullanıyor 7. Ayda ama doktor bize önermedi