Kızlar yurt dısında yasıyorum türkiyeden nurse damlasını kullanıyordum ama maalesef elimde kalmadı burda da bulamadım. 2-3 gündür kullanamıyoeum dün gece ikizlerim asla uyumadılar bütün gece ağladılar ikisininde cok karnı ağrıdı alttan gaz cıkartamadılar karınlarına sıcak koydum o bile rahatlatmadı. Sizin önerebileceğiniz ne var çay va verebilirmiyim acaba. Anason çayı işe yarar mı