Merhaba 5 aylik bebeğim var grip ve burun tıkanıklığı sorunumuz var fizyolojik damla verdi dok ama hicbir ise yaramıyor ateş 37 parol şurup kullanıyoruz oda keza öyle bir işe yaramıyor benim gibi olan anneler var mı ne yaptınız bebisinize nasıl başa çıktınız yardımcı olur musunuz