MaKBiLe__KrAL_35 Kızlar asperox yüzey temizleyici kullanıyor musunuz? Ben beyaz sabunlu olanını aldım hiç memnun kalmadım kokusu kalıcı değil siz kullandınız mı asperox yüzey temizleyici hangisini kullandınız kalıcılığı nasıldı?
Momylion MaKBiLe__KrAL_35 ben bahar esintisi kullanıyorum menekşe&yasemin mor olan memnunum temizlik yaptığımda mis gibi kokuyor ama pek uzun sürmüyor tabi yemek vs olunca yine koku degisiyor 😂 ama zaten ne kadar kalıcı olur ki yüzey temizleyiciler
MaKBiLe__KrAL_35 Momylion ne bileyim reklamlar da 24 saat kalıyor mis kokusu diyor ya ondan sormuştum 🤣
snyldzz MaKBiLe__KrAL_35 mor olanı kullanıyorum gayet ev mis gibi kokuyor, parkelerde iz de bırakmıyor.
Momylion MaKBiLe__KrAL_35 24 saat kalmıyor tabiki de ya 😂 temizlik yaptığımız an biraz kalıyor işte 😂
papatyam-34 MaKBiLe__KrAL_35 ben sadece bingo İstanbul kullanıyorum çok kalıcı ve mükemmel tavsiye ederim 😍
MaKBiLe__KrAL_35 papatyam-34 bulabilirsem alayım ben ilçe de oturuyorm pek aradığım bişeyi bazen bulamıyorum