Gungun_61 Denooomii 9 aylık ben bizim yediğimiz ekmekten(beyaz ekmek)ya da etimek koyuyorum az.Bebek ekmekleri de var ama ben almadım henüz
Ucansupurge Denooomii Şehriye vs koymuyorsam arada ekmek koyuyorum bizim evde ekmek normalde alınmaz annem geldiğinde ekmeğini alip gelir o geldiğinde anca
Denizanasi92 Denooomii tam buğday ekmeği eğer şehriye erişte falan yoksa eline veriyorum bende içiriyorum bi yandan
Tml Yaklaşık 1 buçuk yaşına kadar ekmek yedirmedim .. çorbalar kıvamlı yapıyordum. Yedirdiğim zaman tam buğday
yaprak_34 Denooomii 20 aylık olacak bir kez bile ekmek koymadım,çünkü sağlıklı değil ki !Tanesiz olan çorbalarına arada ruşeym katıyorum
Sontvbukucu Denooomii çorbalarini kıvamlı yaparım sulu olursa ekmek ici doğrarim nadiren. Tam bugday.
gunbaharrrrr Denooomii kendi yediğimiz ekmekten koyuyorum sanki ekmek koymazsam doymayacakmis gibi geliyor 🤭
2minika Ben önüne koyana kadar eline oyalansin diye 1 parça beyaz ekmek veriyorum onu yiyor kendi bende çorbasını iciriyirum . Yetiyordur heralde 🤭