Goktug80 biz şu an 5 aylık olduk ama en zorlandığım dönem 2 aylıkkendi asla durmuyordu birde gazlı bir bebekti uyumuyordu iki dk içinde uyanıp sanki saatlerdir uyumuş gibiydi inanın 4. Ay atağı bana çok rahat geldi 2 ayda en zirvesini yaşadığım için sanırım. Sakin kalmaya çalışın yardım edecek biri varsa yardım isteyin bebekle bol bol temasta bulunun sling varsa kendinize sarın. Umarım hızlıca geçer bu döneminiz 🌺