muazzezcelik1 Kızlar bebeğim 6 aylık bu ay 20 sinde olmam gerekirken regl olmadım geçen ayda düzensiz geldi hamilemiyim acaba korkuyorum sizin de reglniz düzensiz mi normal mi bu acil yazin 😭
Defnemmm1 muazzezcelik1 normal de doğumdan sonra düzenli gidiyordu geçen ay 1 2gün geç oldum bu ayda daha 6 gün oldu olmadım bende korkuyorum
muazzezcelik1 sua yaa sut koruyor diyorlar da korkuyorum yine de bide benim ki oldum hemen ilk aydan başladı son iki au düzensiz oldu bu ayda hiç olmadım