Merhaba anneler,
Kuzenimin 3 yaşında oğlu var sürekli hasta oluyor atesleniyor bazı doktorlar bademciklerin alınması gerektiğini söylüyormus bazıları ise riskli olduğunu emin olamamislar kararsızlar. Acaba çocuğunun küçükken bademciklerini aldıran var mı nasıl bir süreç oldu neler oluyor nasıl oluyor yardımcı olur musunuz ayrıca Pfapa hastası