Kızlar bebeğimin burnu sürekli tıkanıyor. Sürekli şırıngayla fizyolojik serum yapıp otri bebenin çekme aparatıyla çekiyoruz ama artık tahriş oldu bebeğim çok ağlıyo çünkü sürekli tıkanıyor. Temizleyin diyolar hep. Neyse nebulizatör nedir, ne işe yarar. Çok ciddi tıkanıklıklarda mı kullanılıyor, bilgisi olan yardımcı olabilir mi?