bircagoniko Benim bebegim dogdugundan beri mama ile besleniyo yani sadece 45 gun emdi ama arti olarak mamada veriyodum bebegim sarılık gecirdu dogdugunda 7.gun doktora gittik genel muayne icin doktorumuz her beslenme sonrasi biraz su ver dedi sariligini kolay atar verdim gercektende hizli geçti sarılığı suan 4 ay 2 günlük o gunden beri su icer hala iciyor bi zararini gormedim cok şükür suyuda cok seviyor ama tabi iki uc yudum cekip birakiyor zaten 🐣