Asellll
Arkadaşlar merhaba :) 2 ay 2 günlük bir bebeğim var doğduğundan beri emziriyorum fakat geçenlerde çok kötü bir salgına yakalandım ve çok ağır bi hastalık geçirdim 2 gün hiç bişi yiyip içemedim ve afedersiniz su içsem kustum.daha sonrasında iyileştim fakat o günden beri emzirirken yüzüne fışkıran sütüm fışkırmaz oldu göğüs pedim kendi kendine dolar ağırlaşırdı dolmaz oldu ve en önemlisi gece uyuyorum bir kaç saat sonra kalktığımda sol göğsüm taş gibi oluyor süt doluyo fakat sağ göğsümde hiç bi değişim yok? Sizce neden olabilir tecrübeli anneler neler yapabilirim yardımcı olabilir misiniz