Happymomandbaby Bebeğim 6 aylık D vitamini şimdiye kadar D-vit kullandık bu sefer ocean 400 olandan almak istedim ama eczacı o ağır gelir diye vermedi D-vit kullan dedi.. Siz ne kullanıyorsunuz
irva Happymomandbaby Ben wellcare kullanmıştım.Ocean da aynı kategoride zaten.Ne alaka ağır gelirmiş.😁
Happymomandbaby Barlas_mom bende genelde hep ocean duyduğum için onu almak istedim eczacı öyle diyince şaşırdım
Minikoalmira Doğduğundan beri kullanıyorum ocean şimdide demire başladık hatta.D-vit kızıma hiç iyi gelmedi kabızlık ve gaz yapmıştı.
Minikoalmira Happymomandbaby hiç bir fikrim yok belki elinde yoktur belki elindekini satmak için bilemiyorum. Ocean zeytin yağlı kabızlığı önlüyor d-vit et ayçiçek yağı varmış kabızlık ondanmış
Happymomandbaby irva bende anlamadım neye göre söylediğini hep gittiğim yer diye D-vit alıp çıktım bi dahakine başka eczaneye gitcem
Ucansupurge Happymomandbaby D vitamini olarak Ocean kullanıyoruz doğumdan beri doktorumuz yazmıştı. Geçen ay eczacı banada möllers balık yağı vermedi +3 yaş o ağır olur dedi ocean verdi içime de hiç sinmedi davranışları ama gene de aldım. Daha sonra doktora sordum +1mis. Elinde ki malları mi satmaya çalışıyorlar acaba.
Happymomandbaby Ucansupurge evet bende acaba onda daha çok mu kârı var diye düşündüm ama ocean daha pahalı anlayamadım 😀
Ecz1anne Ben eczacıyım. Ben de çocuğuma ocean 400 ıu kullanıyorum ne alakaymış😬 eczacı değildi de kalfası falan mıydı dicem ama onu da bilmeyen kalfanın ne işi var eczanede. Elinde yoktur diye bahane mi buldu acaba
Happymomandbaby Ecz1anne yok elinde vardı ön taraftaydı kendim aldım kadında kalfa değil kendinin bende şaşırdım
079aslankuzusu Ecz1anne size bir sorum olcak bebeğim 6 aylık ve yeni basladık biz demir ilacına cünkü düşük çıktı demiri newvit kullanıyoruzda bu demir ilacını bebeğime nasıl vericem acaba sabah uyanınca mı vercem ne zaman emzircem yda ek gıdasını vericem
NBirce Happymomandbaby ilk başta d vit kullanıyordum ama bebeğim kabız oldu 45 gün haftada sadece bi kez tuvalete çıktı. Burda da d vitin kabız yaptığını okumuştum prospektüsünde de yazıyor. Sağlık ocağında dile getirmem rağmen kabız yapmaz dediler. Yaklaşık bi aydır ocean kullanıyorum kabızlığı geçti gitti. Zeytin yağı da içerdiği için aksine rahatlatıyor. Şimdi her gün çıkıyor tuvaletine. Boşuna çekmişiz o kadar. İçeriği de daha temiz. Bebeğim 4.5 aylık bu arada
BarlasMomm Happymomandbaby dogdugundan beri ocean kullaniyorum. 2 sene oldu. Bizim eczacida ocean onermisti
Zlnmst Happymomandbaby biz 1 ay monovit kullanmıştık kızımı mahvetti sonra ocean aldım gayet memnunum demir ilacı da ocean kullanıyoruz bi sorun yok şimdilik
Linaamom Happymomandbaby bizde ondan kullanıyoruz 4.aydan itibaren doktorun da bilgisi var öyle bsey demedi