Yldzkpcc Bebeğim 2 ay 2 günlük. Doğduğu andan beri hem mama hem anne sütü alıyor. Çok saçma bir soru olacak belki ama anne sütü aldığı işe yarıyor mudur? Yani bebeğim mamayla birlikte aldığı için anne sütü işe yarıyor mudur
Mys01-01 Yldzkpcc tabıkıde benımkı 2 aylık küvezden çıkalı 17 gün oldu hep anne sütü mama sekınde ılerledı yoğun bakım evde de aynı yapıyorm anne sütü antibiyotik gibi sifa canım
Sumeyye07 Yldzkpcc şuan 5ay 23 günlük doğduğunda süt olmasına rağmen doktor mama başlattı 3 buçuk 4 ay böyle gittik sonra ben mamayı kestim zaten çok az veriyordum sütüm bana ağrı yapıyordu yoksa şimdi de ek Gıdaya geçtik az az