melocum 6,5 aylıkken dikişli sünnet yaptırdık lokal anestezi ile. İlk gün çokkkkkk ağladı çok pişman olduk diyebilirim. Bu kadarını beklemiyorduk çünkü. 3.gün hiçbir şeyi kalmadı şu an iyiki yaptırdık diyoruz. Bakımını güzel yaparsanız 1 haftada iyileşiyor zaten