Gamze1013- evet bizimde bu seviyelerdeydi geçen sene, yünlü bişey giydirdiğimde falan gözleri kızarıyordu burnu kaşınıyordu oğlumun. Şimdi 2 yaşında olmak üzere şükür geçti. Doktorda demişti zaten 2 yaşında geçer diye. Besin alerjisi de aynı şekilde çoğu şeyi 2 yaşa yakın bitti, darısı başınıza🙏🏻