RedFlower_ canım günde vi çay kaşığı kadar alıyorum fazlası iyi değil çünkü. Eşim zaten satışını falan da yapıyor istersen internetten bak erbalgida.com.tr arı sütü yazarsan çıkar ben karışım da kullanıyorum aynı zamanda hormonlar yüksek çıkınca yine arı sütüne de başladım dün getirdi eşim. Kızımdan önce de bana umutsuz vaka gibi bakılıyordu elhamdülillah tedavisi Rabbim nasip etti. Arı sütü herşeye iyi geliyor araştırın göreceksiniz. Sms hakiki olması mühim 🌼