Nezzz_ Adhgftjk Işıl ışıl yıldızım senin evin neredee🙈Oğlum buna bayılıyor onu uyuturkene kendi kendine söyler birde sen hiç gördünmü üç kulaklı bir adam bunu çok mırıldanıyor🤦🏻♀️😂😂😂
Deletedmom353647 Anestezisttannee Benimki de ama açmıyorum suyuna pilav pişirdikleri için halbuki bende seviyorum 😄😄
Boraninannesii Şevval sam nanninom da ki bütün şarkılar en çok ta tahterevalli. Bir de lopitto var arabada giderken ona kulak veriyor hiç huzursuzlanmıyor.
rmbzdmr Ezo sunal- günaydın bayılıyor müziğini duyunca bile gülmeye başlıyor bizde gece gündüz günaydın söylüyoruz :) dışarıda falan ağladığında da söylüyorum susuyor yolda yürürken o şarkıyı duyarsanız ben olabilirim 😄
Vanilyasekeri34 Açık ara kırmızı balıkla başladık şimdi ceviz adam ve bakkal amca bir de gezegenler Miniyo😂