Kızlar 8 ay iki günlük bebeğim emekleme yok göstersemde çaba yok popo yukarıda kafa aşağıda Bi iki sürünüyor ağlıyor yada yuvarlanarak gidiyor bir iki sürekli tutunup bana ayağa kalkmak istiyor elinden tutup yürüttüğümüz de de çok destekli basamıyoryani böyle beliyle birlikte tam dengesini kuramıyor sanki bu ayda bazi bebekler tutunup kalkıp sıralıyor kiyaslamiyorum ama normal mi bu durum doktora götüreceğim ama esin yok biseyi evham yapiyorsun diyip duruyor