Evett annelerr guzel bi gün gecirelim insallahh ama dun aksam ustunden beri moralim cok bozuk 13 aylik kizim 2hafta once grip oldu iyilesti sükür ama dün aksam ustu gene birden burnu akmaya öksurmeye basladi tekrarladi yorgunum bitkinim tukendim sanki dünya durdu zaten huysuz istahsiz bide hasta oldumu temelli kötu oluyo ya anlamiyorum ki üsütmüyorum terli birakmiyorum ilik susuz daha yemegini yapmadim meyve suyunu taze sıkıp veriyiorum cezizini ihmal etmiyiyorum emziriyorum da ama olmuyo ya bnmi iyi annelij yapamiyorum bndemi sorun var neden benim hayatim karman corman 1 bucuk aydir anneme gitmedim hasta olmasin diye misafir kabul etmiyorum biyere gitmiyorum gitsemde zaten huysuz durmuyo anlamiyorum gittigimden aile hayatim desen karman corman bitane daha oglum var ilgilenemez oldum kendimi saymiyorum bile napcem bn yoruldum tukendim nefes almak gelmiyo icimden artik dua edin bna nolur gecsin su kötü günlerim uzun oldu kusura bakmayin anlatcek kimsem yok