musmuss Benim 3 aya yaklaşan bir oğluşum var evet her bebek farklıdır ama insan merak ediyor ne zaman emeklediler bebekleriniz,ne zaman yürüdüler ne zaman diş çıkardılar vs eklemek istedikleriniz merak konusu bunlar 😍
Uffsananebeslk musmuss biz 5 ay 10 günlüğüz hala birşey yok. Dişler de çıkmak üzere sanırım. Emekleme yürüme vs yok su an. 😃 daha baska seyler oluyo
Sena_aksacc musmuss 6 aylık bir kızım var 3.ayında köpek dişini çıkardı şuan yine çıkarıyoruz herhalde😅sesini keşfetti evde herkese bağırıyor 😅😅
aylinpala musmuss 3 ay 20 günlükken döndü 4 ay 15 günlükken geri geri sürünmeye başladı.tam 5 aylık olduğunda ayaklarını tutmayı öğrendi. Yeni güncellemeleri bekliyoruz😂
Dolores musmuss merhaba benim bebeğim 9 ay 1 günlükken emekledi, 11,5 aylıkken yürümeye başladı. İlk dişini 13 aylıkken çıkardı. Gerçekten her bebek bambaşka 🤣
annebenanneoldum 5 aylık döndü 6 aylık oturdu ilk iki diş 🦷 7. Ay sürünme 8. Ay emekleme ve tutunup ayağa kalkma . 9 aylığız sıralıyoruz 🥳🥳🌸
Perianasi Bizde 5 aylığız kızım 1 haftadır dönüyor 🥰 sesini uzun süre önce keşfetti mutlu olduğu her an çığlık atıyor 🥰 gülmeye başlasın bende gülüyorum çığlık çığlığa gülmeyr başlıyor 🥰 Dişe ,emeklemeye dair daha birşey yok 😁 beklemedeyiz 😁
Melifah_35 Biz biraz yavaş ilerliyoruz sanırım. Ayına girdi bugün daha dönme yok. Bol bol ellerimizi yiyoruz ve tükürükleniyoruz 😂 Tek yapabildiği tummy time 🥲
Ayb7kemmm Melifah_35 bizde ayni durumdayiz bol salyali eller hep agizda 4 ay 20 gunluk donme megili var ama halen donemiyor sesini kesfetti bazen ciglik atiyor bazen kahkaha atiyor o gulunce bende gulmeye basliyorum 😃 bisileri cani isteyince tutuyor cani istemeyince tutmuyor galiba tombis olmasindanda kaynakli aksam 11 bucukta yatar sabah 6 bucukta kalkar bi mama yer tekrar uyur saat 10 oldu halen uyuyor surekli bi kalkma egilimi var yatmak istemiyor biberonunu kendi tutabiliyor yuz ustu durmaktan nefret ediyor bu sekilde 😃
Mavikelebek54 musmuss oğlum şuan 8 ay 20 günlük 5. Ayında döndü 6.5 aylıkken desteksiz oturmaya başladı ve alt iki dişi çıktı 7.5 aylık olduğunda üstte 4 dişi çıktı biz üst üste ikişer dış cikartiyoruz zor oluyor. Şuan emeklemiyor ama bize tutunup kalkıyor yada ayakta durmak istiyor emeklemeden yürüyecek gibi duruyo😂
Melifah_35 Ayb7kemmm Ay uyku saatleri ne güzell. Gündüz uykusu nasıl ? Biz geceleri hala 3-4 kez uyanıyoruz yenidoğan gibi hiç değişmedi. Atak yaşamadınız mı hiç ?
kolonyalimendil musmuss daha 2 buçuk aylığız bizde tavan perde resim ne bulursak konuşuyoruz 😂 aaa ııı uu diye diye 😂 yüz üstü yatıyorum hareketlensin diye belki erken emekler diye düşünüyorum 😂 bende merak ediyorum gelecekte bizi ne bekliyor 😂özellikle gaz ne zaman bitiyo🥲
Ayb7kemmm Melifah_35 atak yasadim 1 hafta surdu ozaman gece 2 kez kalkiyordu gunduz uykulari skntili bazen 3 saat uyuyor bazen 1 saat bazej yarim saat uyuyor 😃 degisiyor yani.