Omervealpinannesi Uyurken dilimi ısırıyorum internetten araştırdığımda göre nörolojik ve psikolojik de olabilcegi yazıyor bı 3 haftada 5 defa dilimin açısına uyandım dilim yara olmuş gibi açıyor sizce bunun için doktora gitmelimiyim sadece isirdigim için
Evaninanasi Omervealpinannesi gitmelisiniz tabi ki altında mutlaka bir neden vardır. Nörolojik değilse de psikolojik olabilir stresten vs.
Mys01-01 Omervealpinannesi gitmelisiniz bnede de oldu gittim tüm tetkıkler yapıldı psikolojik dedı ama ılaclık degıl yasadıkların zamanla oturdukça geçecek dedı suan cok nadır (bebeklerm ölümlerden döndü o süreçte oldı)
Omervealpinannesi Mys01-01 gittim dün kan alındı daha onckei vitaminlerim aşırı düşük olduğu için birde onun için o nörolojik olabilir dedi nöroloji bölümü e gönderdi onada sıra acilmasini bekliyorum o bilumede gidicem şuanda dilimin yarası geçti ama arada bı telrarliyor muhtemelen benimkide psikolojik gibi
Mys01-01 Omervealpinannesi eğer sık sık olmuyorsa hastalık degıl dıyecek nöroloji canım dyecekkı ısırdığın gece gündüz karşılaştır ne yaşadın dıyecek