Pişik olabilir, karnı ağrıyor olabilir, uykuya direniyor olabilir, yeni bir şeyi fark edip korkmuş olabilir ya da sürekli aynı ortamda aynı kişi ya da kişilerle duruyorsa sıkılıp ağlayabiliyorlar benim kızım da öyle. 5 ayda gaz sancısı kalır mı bilemem ama onun da ihtimali var. Ah bu çocuklar da Vinci Şifresi gibi 😂