fizyoterapist_anne06 nazlimom_ emine Eroğlu kaya önerildi bize de uzun yıllardır orda çalışan bir hemşire tanıdığımız o da çocuğunu ona goturuyormus memnunmus bakalım bizde onda takip edilicez🌹