Merhaba,ara ara birkaç defa yaşıyorduk fakat bu sefer biraz uzun sürdü.Gündüz 2-3 kere emiyor o da genel olarak 1-2 dakika sürüyor ve uykudan uyanınca biraz mayışık şekilde oluyor gece boyunca emiyor zaten memede uyuyordu.Ek gıdadan dolayı doyduğu için mi yoksa alt sağ dişinin çok az ucu görünüyor dişten dolayı mı bilemiyorum fakat ne tavsiye edersiniz?Kucakta,yürüyerek vs. Denedim ama istemediğinde çığlık atıp bağırıp kendini geri atıyor.Geçici mi yoksa ek gıdayı mı azaltmalıyım?Hiç biberon kullanmadı ara ara takviye olsun diye kaşık mamayla biraz veriyorduk fakat onu da ek gıdadan sonra zaten hiç istemedi.