edaaydinm Ahmet olacak ilk ismi yanına koyacağım isme karar veremiyorum . Doğuma bir haftam kaldı 🥲🥲 Ahmet Arslan Ahmet Barlas Ahmet Göktuğ 🌱Yada sizin önerilerinize açığım
Duyulurum edaaydinm hangisinin anlamı en güzelse onu tercih etmenizi öneririm. Sonuçta karakterinde isminin etkisi de olacak. Ahmet bu çerçevede çok güzel bir isim. Yanına da seçenekler sadece bunlarsa dediğim gibi anlama odaklanın. Onun dışında benim Ahmet ismini kullanmam gerekseydi Seyit Ahmet koyardım 🤍 Allah sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin 🌼
PoyrazEcrin Duyulurum ne güzel yazmışsınız aynen katılıyorum ben koyacak olsaydım Ahmet Aras koyardım 💙🌼
Atlas229388 Ahmet Aras söylemesi çağırması daha kolay geldi bana diğerleri uzun herkes birini söyler bence