Leylaaknc Kızlar meraba dogumdan sonra ilk adet oldugumda cok kanamam olmqdi hatta baya azdi onun ustunden iki ay gecti ve adet oldum ama bu sefer adet kanamam cok fazla sizce hastaneye gitmeli miyim aynisini yasayan var mi
Masalikra1 Leylaaknc bebeğim 2 aylikken ilk adetimi oldum su an tam 4 aylıgiz 2? Adetimi oldum .. ilkte çok az leke lekeydi 4-5 gün az geldi bu olmamda baya geliyor şimdi..bu arada doğumdan sonra ben atoni geçirmiştim normal dogum
Leylaaknc Masalikra1 benimde normal dogum bende 3 aylikken ikk defa gördüm adet cok azdi sonra iki ay gormedim simdi 5 aylik bebegim adet gordum cok fazla dogum zamanindaki gibi anlamadim bende