by5238 Merhaba kızlar dün gece uyuyakalmışım. Kızım 4 saat aç kalmış en son sarılığı vardı tekrar doktor kontrolüne gitmedik. Sarılığı hemen etkilenir mi
Mryykr by5238 bizimde sarılığımız vardı ama bı kereden öyle hemen etkilenmez büyük ihtimalle gün içinde sık sık emzirsin ki bende geceleri 3saatten fazla uyutuyordum
by5238 Mryykr gün içinde 2 saati geçmiyordum. Dün gündüz çok uyumadı gece de uyandırmayınca uyuyakalmışım vicdan azabı çektim bir anda. Cevabınız için teşekkür ederim ❤️
SOY1986 Merak etmeyin hiç bir şey olmaz Allah’ın izniyle. Sarılık oğlumda da vardı. Hastaneye gittiğimizde sıra geldi gelecek diye emziremedim. Bir şey de olmadı. Sarılığı iyileşti çok şükür. Sağlık diliyorum
SOY1986 by5238 bir gece 4 saat emzirmedim. Tabi şimdi 5 saati de buldu. Uyuya kaldım. O da ağlayıp uyanmadı. 3 aylık olacak 5 gün sonra
SOY1986 by5238 sarılık ilk ayda geçti 14tü. İlk oğlumda 17 buçuktu hastaneye yatmıştık. Bunda evde geçirdik.
Aslan-K Sarılık için ilk iki hafta çok önemli daha sonrası uzamış sarılık (anne sütü sarılığı )olarak geçiyor ve ilk 3 ayda kendiliğinden geçiyor . Zaten kritik süreniz geçmiş hiç bişey olmaz merak etmeyin .