Noriye Sssdt Evet Ben 3 ve 5 de yani diger asilarin olmadigi zamanda yaptirdim rahat oldu yapturdigim tek ozel asi
EYEY Sssdt doğruluğunu bilemiyorum ama bizim 2-4-6. Aylarda yapıldı biz 3 doz olarak seçip yaptırmıştık 6. ay minenjit aşısını da yapmıştık onu da 5 doz olacak şekilde ağır gelmesin diye bu şekilde yaptırıyoruz
Tugba06 Sssdt geç kalmışsınız yaptırmakta..belli bir zamanı var bu aşının.. biz de 3 ve 5.ayda yaptırdık
Papatya14 Noriye bı zararı oldu mu 2. Ay asimizda çok huzursuz oldu korkuyorum gene aynısı olur diye damla seklindeymis sanırım
Noriye Papatya14 yok ikisindede ters bisey yasamadkk gecmis olsun bu arada 6 aydan sonra rahat asisiz bebislerin cani aciyinca iyi olmuyor 🥹❤️
Scemiha Sssdt bizim doktorumuz 15. Haftaya kadar yaptirabilirsiniz, 15. Haftadan sonra yapılmıyor demişti