lolaa her ay standart 1 yada 2 kez bu illetteyiz ya.birde antibiyotik tedavisi olmadan da atlatamiyoruz.cok zor geçiyor ağlama krizleri , iştahsızlık, bunlara deginmiyorum bile yesin diye akşam 9 da börek yapayım yer diye onu bile yemedi çorbalar sulu yemekler sebze yok bide biz 18 aylığız.beynim durdu artık.icim içimi yiyir artık.bazen oturup kendim ağlıyorum iyi anne değil miyim niye hasta oluyor neden böyle diye off😭😭😭çok geçmiş olsun sizlere de rabbim yardımcımiz olsun