Tubiti Kızlar bebeğim 37 günlük. Ne gündüz ne gece hiç uyumuyor.tam dalıyor gibi oluyor. Yatağına koyuyorum 5-10 dk sonra yine ağlıyor. Hiçbir şeyi de yok. Niye böyle anlamadım.artık bunu yazarken bile zor dayanıyorum. Gözlerim gidiyor. Bi yardımmm lütfen
Hasretela Annesi cunku daha cok küçük öyle yapıyorlar malesef bız 4 aylığız hala uyanıyoruz Allah sabırlar versin hepumıze zor
Tubiti Hasretela biliyorum bize ihtiyaçları var ama bazeb çok yorucu oluyor. Dün gece ilk defa hiç uyumadı sabahladık. Gündüz de uyumadı. Hu kadar uzun süre uykusuz nasıl dayanıyor bilmiyorum
Tubiti Rumeysaden bilmiyorum artık. Herşeyine dikkat ediyorum ama bazen böyle aşırı huysuz. hep kucağımda olmak istiyor. Öyle uyumak istiyor. diğer türlü yatağa yatırınca uyanıyor hemen