Kızlar 4 ay atagı beni yıktı geçti ne yaptiysam anne yani besiginde 1 saatten fazla uyutamadım derken o uykusuz ben uykusuz kilo kaybetti oda yetmedi hasta olduk bende dayanamayıp yatagima aldim emzirip uyuttum öyle sabaha kadar uyuyor 2 kez meme icin kısa uyaniyor hemen uyuyor kilo aldi iğlesti bende dinlendim anca 5 aya girdik nasıl alıştirip yatirabilirim tekrardan birde uyku tulumu arayisim var tavsiyeniz varsa sevinirim