Kevserrrrrrrrrr doğduğundan beridir reflü yatağında yatırıyorum zaten hiç düz yatırmıyorum geceleri , ilk defa böyle oldu normal sızıntı şeklinde kustuğuda oluyor ama ilk defa burnundan süt geldi sabah doktora götürücem ama başından ayrılamıyorum korktum allah korusun tıkanır diye başında bekliyorum