yareninannesiiii Prima dan sonra en iyi bez hangisi prima pahalandıgı için değiştirdim molfix aldım ama hiç beğenmedim ne almalıyım
Mlkhrn yareninannesiiii sleepy echologic serisini deneyebilirsiniz. Ben memnunum. Migros’ta en uygun fiyatta. Diğer yerlerde pahalı. Molfix bizde pişik yapmıştı.
Irmakmelegim yareninannesiiii prima dan snra molfix mavi serisini aldım gayet memnunum kızım 18 aylık neredeyse gayet emiciligi güzel sleepy emiciligi berbat zatn
alyaninannesiii60 yareninannesiiii molfix mavi paket kullanıyoruz çokta güzel emiciliği felan gece 11 buçuktan ertesi sabah 9 a kadar asla sızdırmıyor arada da prima takıyorum
yareninannesiiii Mlkhrn molfix almıştım prima pahalanınca hem kuru kalmıyor kızartıyor hemde çok kötü kokuyor sleppy merak ediyorum
CizerBirAnne Mlkhrn gerçekten sleepy ecologic kullandığım en iyi bez. Prima da kullandım, molfix de, baby turco da, sleepynin diğerlerini de kullandım ama en iyisi ecologic.
Irmakmelegim yareninannesiiii sleepy berbat ötesi emiciligi aşırı sızdıran bir bez prima dan mavi oln molfix gectim pişik sızdırma koku yapmadı hiç kötü deil yani kızım 18 aylık bir sorun yasamadim
Ceylanbebek27 Evet molfiks çok kötü kokuyor dışarıya kokuyu veriyor canbebe aldım onu deniycem bakalım
yareninannesiiii Irmakmelegim off napıcam bilmiyorum bu pahalılıkta prima dışındakiler beğenmiyorum molfix aldım işte berbat
Mlkhrn CizerBirAnne aynen öyle. Prima ilk doğduğunda kullandık sonra malum fiyatlardan dolayı bıraktık. Molfix de mavi yeşil sarı. Püre and Soft falan hepsi pişik yaptı. Baby turco sleepynin diğerleri çok toplandı ama ecologic saatlerce dursa da toplanmıyor. Gerçekten çok başarılı
Irmakmelegim yareninannesiiii valla molfix kullanıyorum mavi paketini 2 aydır falan hiç sorun yasamadim hatta keşke daha önce kullansaymisim dedim
yareninannesiiii Irmakmelegim ekonomik yeşil paket almıştı bilmiyorum ilk defa aldım da rica etsem dizdekinizin fotoğrafını atar mısınız