Maco_44 ONAEA Bencede üsteki bayanın dedigi gibi. Bende mama sandalyesi aldım bunlar belli bi zaman kullanılmıyor bence mama sandalyesi daha mamtıklı. Hem üst kısmı çıkandan aldım sadece sandalye olabiliyor. E bebekten almıştım ahşap benimki
Maco_44 Masalikra1 daha oturtmuyorum öyle uzun şuan 4.5 aylık bir defa sadece oturtturdum. Ama 5. Aydan sonra tam oturtmaya başlicam çünkü ek gıdaya geçecegix
mashaa Masalikra1 5. Ayda çok azar azar başladık. 6. Ay uzun süre devrilmeden durabiliyordu. Önce öne yığılıyolar mama sandalyesinde, sonra oda düzeliyor 😌