İçimin günlük sütünü ve aktivianın probiyotik li yoğurdunu aldım sütü ısıttım kavanozlara koydum çoğu insanın yaptığı gibi 1 tatlı kaşığı yoğurda biraz ılık sütlerden karıştırıp kavozlara koydum eşit bi şekilde 5 saat sarıp dinlendirdim 5 saatin sonunda dolaba koymak için açtığımda (kapaklarını açmadım) hala suluydular. Tutmadı mı yapamadım mı? Yoksa dolapta da sabaha kadar dinlendikten sonra mı tutmuş olcak? Tutmazsa yarın tekrar mayalıcam. Ben mi bi hata yaptım acaba? Bana deneyimlerinizi paylaşabilir misiniz rica etsem annelerim?