Pinaroruc benim kızımda çok düşer hala da öyle azalsa bile 2.5 yaşında çok dikkatsiz yürüyo önüne bakmaz mesela yerde top var bakmadığı için takılıp düşer. Dümdüz yürürken değil ama yerlerde bişeylere takılıyo genelde. Koşması da bi değişik kendini bi kaptırıyo bi bacak sağa bi bacak sola deli gibi koşuyo yine düştüğü oluyo 😂 ama mesela denge tahtasının üstünde de yürüyebiliyo denge sorunu yok o yüzden biliyoruz. Doktorumuza sormuştum normal demişti