Glsmnn Benim kzıım da kolik bi bebekti arabada sabahlardık huysuz bi çocuk strese kalabalığa gelemez hala da cekiyorum Allahım yardımcımız olsun canları sağolsun 🌸🫠 korkmana gerek yok ikinci daha kolay oluyor tabi kişiden kişiye değişiyor ama hiç korkma 😍🤲🏻 Ben ilk sezaryen doğumda 20 gün sonra ayağa kalktım oğlumda 5 gün 🎊