Olabildiğince koltuğa koymayın yere yorgan serin yorganda yatsın kendi kendine oynasın dönsün etrafında hiç birşey olmaz ben 4 aylıkken doktorum çok tembihledi beni aman dikkat et dönücek sakın yalnız bırakma yanlarına yastık koymadan bir yere gitme diye bende yere koydum sürekli aman düşer korkusuyla yaşamaktansa yerde yatsın daha iyi. Çok geçmiş olsun canım Allah birdaha göstermesin inşallah 🤲🏻