Bebeğim 6 aylık iki saat önce koltuktan düştü. Dönemiyordu henüz ve gece saatlerinde uykulu olduğu için hareket etmezdi çok mamasını yedirip bezini değiştirdim kenara koydum ve yastık da koydum yanına elimi yıkamaya gittim ve saniye içinde ağlama sesi geldi ve yerde yüz üstü buldum başımdan aşağı kaynar su döküldü resmen. Acile gittik tomografi çektiler gözlem altında tuttular az önce geldik eve şimdi uyudu ama ya bişey olursa ya ilerde bi sorun olursa vicdanım sızlıyor Allah beni kahretsin. Başına gelen var mı sorun olmaz değil mi? Ne olur dua edin 🙏🏻😥😥😥