Pasaben Eşim 4 kutu aldi bir tanesini icti diğerinde yarı icti sonrada icmedi elimde kaldı almak isteyene yardımcı olurum
Pasaben HavvaHalil95 hayir iki kutu değil bir kutu fiyati Çünkü benim çocuğum mama iciyo ve zor alıyorum zaten
gocebebirbayan HavvaHalil95 ya iyice bkunu çıkarmayın Allah için. Mamanın tanesi 260 tl zaten, 2 kutu 200 nasıl olsun. Çöpe atsın aynı şey o zaman
Mucizem27 Merhaba hanımlar bendede APTAMİL CONFORMİL kabız yapmayan mama var hiç açılmamış sıfır kutu aldığım gibi duruyor 2 kutu elimde var ilgilenenler yazabilir kutu tanesi 100₺ sadece
gocebebirbayan Pasaben benim çocuğum mama iciyo Canım o zaman neden satıyorsun ver içsin çocuk. Yazık valla beleşe istiyorlar şuna bak
Pasaben gocebebirbayan canım oğlum içmesi zaten az içiyordu aptamil i şimdi tamamen bıraktı bebelac gold aldık onu iciyo Haklısınız🌷