Elisssk bir şey yapmamışlardır ama sizinle ten tene temas kurması gereken kritik dönemde küvözde kalmış gerçi orada anne karnı hissi yaratıyorlar bebekler için ama belki onun eksikliği olmuştur. Bir de bebekler o yaşlarda bireysellik ve özgürlük aşamasına geçiyorlar mümkün olduğunca onun isteklerini eğer ona zarar verecek bir durum yoksa yerine getirmesine izin vermek gerekiyor. Çocuğun bakın ben bir şahısım ve benim isteğim oluyor demesi lazım, hatta gücün kendisinde olduğu oyunlar aranızdaki güvenin artmasını sağlar, örnek veriyorum size ateş etmesini söyleyin ve ateş ettiğinde aşırı abartılı bir tepkiyle yere yığılın, aşırı eğlenecek ve güç bende diye düşünüp özerkliğine imkan vermiş olacaksınız, o ağlamaları kesilebilir bu şekilde. Bide eğer ciddi bi problem görüyorsanız çocuk psikoloğuna götürün onlar çocukların dilinden çok iyi anlıyorlar.