Merhaba sevgili anneler, 18aylık bebeğim meme ile uyuyor doğduğundan beri. Gece çk sık uyandığı için çok zorlanıyorum artık. Sizlere sorum hem 18aylıkken meme ile bağı kesen var mı? Varsa nasıl? Hem de memeyi bıraktıktan sonra nasıl uykuya geçişleri sağlıyor bebekleriniz? Şimdiden teşekkürler cevaplarınız için.