Beybisibeybisi ilk evkadimda 6 aydan asla yaptırmayın biz yapmıyoruz diye başka yere götürmeyin demişlerdi bende yaptırmadım Allah korusun bir sorun çıkarsa vicdan azabı çekerim diye tam 6 alık olduğunda pandemi patladı.
İkinci evkadimda yaptirmak istedim 40 çıkınca hastalandı tam iylesti dedik büyüğü hastalandı şimdi küçüğü tekrar hastalandı derken iyileşmeyi bekliyoruz ya nasip