Cnslrsln ya kiyamam ,😔 üzüldüm
Geçmiş olsun gelmiş geçmiş neyse ki
Evet sezeryan yaparken kolay fakat sonrası çok meşakkatli bir durum
Çok şükür sizin başınıza gelmemis
Benim gözüm korktu artık 2. Bi çocuğu düşünemiyorum
Bebegim kakasini yutucakmis o yüzden almis sezeryane ve sonrasında bi su geçirmez bezle kapattilar bir hafta kalsın dediler kaldi sonra çıkarttılar ayakta duş al dediler o bezle de zaten almıştim duşumu sonradan da çıkarınca aldim duşumu iyice enfeksiyon almışım
Annemlere bebegimle geldim eşim bizden ayri kalınca sıkıntıya girdi neyse ki annesi gelmişti cok şükür
Şimdi tekrarlarsa diye korkuyorum uykum bile kaçtı çok ağrılı sıtma ve ateşli bi hastalik oldu😔 dua ediyorum tekrarlamasin diye çünkü çok ağır antibiyotikler kullandim 😔 kalcamin üzerine oturamiyorum belim dogrulmadi
Uzunca yazdım ama dertlesmek istiyorum psikolojimi cok etkiledi bu durum benim teşekkür ederim derdime tercüman olduğunuz için