Kızlar benim oğlum 7 aylık ve ek gıdaya geçtik mağlum kabız oldu 4 günde bir kakasını yapıyor bazende yapamıyor fitil kullanmak zorunda kalıyorum. Çok ağrı yapıyor kakasını yaparken çok ağlıyor. Kayısı veriyorum hergün. Hurma yediriyorum. Ama yok kaka geldiğinde çığlık çığlığa. Sizin başınıza böyle gelmişmiydi