Merhabalar,
Benim 1.5 aylık bebeğim var. Doğduğundan beri sadece anne sütüyle besleniyor ve sütüm oldukça fazlaydı. 3 gün öncesine kadar durum böyleyken, 3 gündür bebeğimin doymadığını hissettim. Önceden 3-4 saatte bir emmek isterken şimdi saat başı emmek istiyor. Zaten göğsüm de çok sert, dolu olmuyor eskisi gibi. Sütüm azaldı. Bazı ailevi meseleler sebebiyle stres oldum. Eşimle tartıştım. Ayrıca 3 gündür 40 derece ateşle yatıyorum. Antibiyotik kullanmaya başladım. Sizce bu etkenler sütümü azaltmış olabilir mi? Böyle bir durum yaşayan var mı? Eski haline döner mi? Gerçekten çok üzgünüm ve endişeliyim kesilecek diye. Cevaplarınızı bekliyorum. Teşekkürler