AslanBebeginAnnesi %100 doğal içerikli katı şampuanları öneririm. Kimyasallardan ne kadar uzak tutarsak saçlarımız o kadar kendine gelir özüne döner.
İkinci tavsiyem de stres yapmamak çünkü saçım dökülüyor die üzüldükçe stresten daha fazla dökülüyor, gebelikte saçlarınızın daha gürleştiğini fark etmişsinizdir, bu hormonlardan kaynaklanıyordu, gebelik bitti o hormonlar da gitti, o yüzden şimdi aşırı dökülme oluyor, geçici bir süreç herkes yaşıyor. Kafaya takma geçici olduğunu bil %100 doğal katı şampuan kullan. Benimki bu şekilde yoluna girdi.