Arkadaşlar merhaba ben bir şey sormak istiyorum.Bebeğim 3-4 gün önceye kadar gece uykusunda 1.5 saate bir kalkıyordu.Ek gıda tadımları yapiyoruz ve çorba yedirdim akşam uykusundan 1-2 saat önce ve bebeğim artık 3 saatten aşağıya kalkmıyor.Memeye alıştı diye düşünmüştüm ama bu olayı yaşadıktan sonra aç olduğu için kalktığını düşünüyorum. Bunu yaşayan var mı? Var ise eğer akşam yatmadan once neler yedırdınızz 🙏🏻