Annesiburda Bebeğim zaten uykuyu sevmez ve memede emer uyur. 5- 9 kez kalkar. Ancak 2 gündür uyumuyor memede uyur gibi olup kendi çıkıyor 1 dk sonra ağlıyor. Ne oldu halini görseniz neden böyle mememde ve bende güç kalmadı.
Zlnmst Annesiburda büyükmüş 😊 belki atak olabilir canım biz 4 ay 11 günlüğüz 4. Ayda kıyameti yaşadık resmen ama sizi bilemiyorum o zamanlarda atak var mı
Zlnmst Annesiburda evet ya biz diğer ataklardan çok fazla etkilenmemiştik ama 4. Ay bizi bitirdi resmen sabah 8’den akşam 10’a kadar uyumadı günlerce ayy kabus gibiydi